Män ska inte vara män från början.

Javisstja! Glömde bort att berätta en lite smårolig sak som hände igår.
Jag stod och småpratade lite med en annan statist (som ni bland annat kan se i filmen "Bröderna Karlsson" som är bioaktuell..) när en äldre dam, som också medverkade som statist, kom fram till oss och vi började prata alla tre.

Jag tyckte att jag kände igen den äldre damen men jag kunde inte koppla riktigt. Tills hon sa att hon är med i en reklam som visas på tv just nu. Fredagsmys. Operasång. Snacka om att poletten föll ner ;) Hon delade glatt med sig av sina tips & råd när det kom till kärlek. "Män ska inte vara klara när man får dom, man ska GÖRA dom till MÄN".



Jag funderar starkt på om jag trots allt ska satsa på tv/film-karriär.

Det här med att byta blöjor är ju inte riktigt min Cup of tea precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0