imorgon går du till sista vilan.

Idag var jag och Freddie vid graven. Gravstenen kom på plats igår, och det är verkligen den finaste man kan tänka sig. Ett stort hjärta som verkligen symboliserar Lennies enorma hjärta. Boxningshandskarna, den vita duvan. För att inte tala om bilden. Perfekt.

Efter att vi varit vid graven gick vi in i kyrkan. Jag tände två ljus. Ett för Lennie och ett för Dennis N.

Imorgon är det dags för Dennis begravning, och jag kommer inte att vara där. Men jag kommer att hedra honom på mitt vis. Och någon dag ska jag ta mig till hans viloplats också.. 

Jag måste bara samla mig först. Det har minst sagt varit en jobbig sommar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0