Good good night

Tack som fan för igår Milli-Vanilli!!!

En jävligt rolig kväll, med lite skumma inslag. Men helt suverän!
För ett ögonblick kände jag mig verkligen som "gamla jag". Oh God I miss that girl!

Men what's up med;
- Folk på donken byter kassa hursom? Hej Bikram!
- Att man alltid lyckas hamna i samtal med dom mest udda människor?
 Typ sådana som varit med i kriget och sprungit ifrån terrorister? (eehhh?)
- Jag & Camilla tydlgen ser ut att börja 2:an på gymnasiet?
- och att vi tydligen ser ut att vara väldigt desperata efter "starkcider?" haha.
- Att en diskplockare driver med oss så jävla hårt, hej blåsta tjejer!

Men som sagt, fantastiskt!

ps. jag insåg ganska snabbt att mobilfickan i väskan är bra för andra saker med ;)




Bartendern är på g!



Snacka om att jag älskade mig själv för att jag tagit med platta skor att byta till på hemvägen. *klapp på axeln*




Hästarna skulle på krogen..



Milli-vanilli var lite blyg ;)



tiipsi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0