41414141 kg.

Upptäckte precis att vågen pekar just åt det håll som jag vill. Nedåt. Och för att jag ska klara det här den här gången så ska jag vara hårdare än Gunvald.

På måndag börjar mitt nya liv for shore. Har anmält mig till Poledance, ska rensa kroppen på alla äckliga gifter (fet mat, alkohol, rök, avgaser, you name it) allt ska bort.

Jag ska spara varenda öre till något vettigt (wien & thailand?) och ta hand om mig själv. I need it so bad.

(Sen kommer jag ju för övrigt inte få en spänn varken i augusti eller september, men det underlättar bara.)


Men ikväll mina vänner, då ska jag njuta av värmen, av min sista ledighet innan december, av kärleken, och av livet. 


Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0